با ما سردنباش-سرما می خوری

به وقتش
بایگانی

شیک ترین پروفایل های دخترانه زیبا در سال 99

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵ ق.ظ

شیک ترین پروفایل های دخترانه زیبا در سال 99

 

دانلود عکس نوشته احساسی دخترانه

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته عشق دخترانه

 

عکس نوشته برخی آدمها تو را دخترانه
 

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس احساسی دخترانه 2020

 

متن نوشته احساسی دخترونه

 

عکس نوشته دخترانه احساسی و تنها

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

پروفایل عکس نوشته دخترانه احساسی

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه تنهایی

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس نوشته احساسی دخترونه جدید

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

چندین جملات احساسی برای متن بیو

****************************

ای مرد
زن اگر شیطنت نکند
اگر برای گریه به آغوشت پناه نیاورد
اگر تمام حرفهایش را برای تو نگوید
اگر حسادتش را از روی بزرگی عشقش نبینی
اگر صدایش و بوی تنش دلت را نلرزاند
که زن نیست
زن سراسر ناز است و نیاز
و تو مرد تو اسطوره زندگی زنی
پس مرد باش

****************************

من یه دخترم…

با احساسات دخترانه ….

سختم نکنید!

مهربانم…

سنگم نکنید!

ساده ام…

پیچیده ام نکنید!

عشق و اندیشه در جانم است…

مسخره ام نکنید!

****************************

مرا پرنسس می نامند

غروری دارم

که برای تنها نبودن له نمیشود

قلبی دارم

که هنوز تیزی خنجر نامردی را نخورده است

و زیبایی هایی دارم که

حراج چشم های بیگانه نخواهد شد

اینگونه است مشق شب های دخترانه من

****************************

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل آسودگی و احساسی

 

عکس پروفایل تنهایی دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل قلبم دخترانه و احساسی

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل دخترانه دلتنگی

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل تنهایی دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس پروفایل احساسی و متن دار دخترانه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

چند جمله احساسی و زیبای دخترونه برای متن بیوگرافی

****************************

زن زیبـاســت …

چه آن زمان که از فرط خستگی چهره اش در هم است…

چه آن زمان که…

خود را می آراید از پس همه خستگیهایش…

چه آن زمان که فریاد می زند

بر سرت و تو فقط حرکت زیبای لبهایش را مبینی…

چه آن زمان که کودکی جانش را به لبانش رسانده

و دست بر پیشانی زده و لبخند می زند…

زن زیباست..

آن زمانی که …

خسته از همه تُهمت ها و نابرابریها باز فراموشش نمی شود؛

مادر است، همسر است.

زن زیباست …

زمانی که

زمانی که لطافت جسم و روحش را توأمان درک کردی …

زمانی که خرامیدنش را بین بازوانت فهمیدی …

زمانی که نداشته های خودت را به حساب ضعفش نگذاشتی …

آری زن زیبـــــاست…

اگر بفهمى…

****************************

رام باش ولی شیرِ رام باش
موشِ رام که باشی
هروقت هرکس میل مبارکَش بکشد، لهت می کند
شیرِ رام که باشی، همه حواسشان هست

****************************

پیشنهاد میکنم که از عکس نوشته عاشقانه خاص دیدن فرماید!

****************************

یکی بود یکی نبود

من بودم و او بود  و اعتماد

ما بودیم و پیمان و قسم

با هم نبودیم اما بودیم با هم

معصوم بود معصومیت نبود

ما بودیم و حرفهای نگفته ی زیبا ،رازهای پنهانِ پیدا

او من می شد.من اومی شدم.

نقشها  را بازیچه کرده بودیم ….

قرار رفتنمان شد آخر بودن

تا آخر بودن قرار گذاشته بودیم اما …

****************************

مهم نیس پشت سرم چی میگن چون اونایی رو که برام مهمن میشناسم!

بهم میگن مغرور چون اهل کارای خجالت آور نیستم!

هــــــــر کسی رو غرق محبت نمیکنم و به هـــــــر کی از راه رسید نمیگم:دوستت دارم!

همینم که هستم.عوض نمیشم!

برای من دختر بودن یعنی همین!

وگرنه جنس آشغال و ارزون تو بازار زیااااااد پیدا میشه

****************************

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس پروفایل دلم

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس پروفایل دخترانه چرا؟

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترونه

 

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترانه جدید 2020

جملات احساسی جدید

****************************

ما دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــتریم!

باید یاد بگیریم که کلاس بذاریم! که ناز کنیم !

اونا خیلی بیجا می کنن مارو ناراحت کنن!

… خیلی بیخود می کنن اشکمونو دربیارن!

اصلا برا چی به یه موجود مذکر اجازه می دیم شادی

زندگیمونو ازمون بگیره؟!

این اسمش عشق نیس!

کسی که عاشق تو باشه،

هرگز نمی تونه غمتو ببینه!

چه برسه به اینکه خودش عامل غمت باشه!!

****************************

مشاهده گالری کامل از عکس پروفایل عاشقانه و سنگین جدید با کیفیت عالی

****************************

مــــن دخــــتر شدم…

تا با تــــمام وجودم عاشـق یه نـــفر باشم، فقط یه نفر…

من دخــــتر شدم…

تا با احســاسات قشــنگم آرومــش کنم…

من دخـــــتر شدم…

تا تکــــیه گاه خســــتگی های یه مــــرد باشم…

من دخـــــتر شدم…

تا به یـــه نوزاد زنــــدگی ببخـــــشم…

به ســـلامتی دخــــترای سرزمینــــــم

****************************

عکس نوشته احساسی و تنهایی دخترانه جدید 2020
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۳
mohamad hasanzade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی